Subject: Webmaster powiadomien!!!

From: "Webmaster Aktualizacja Wydzial" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 May 2012 06:41:51 -0000 (GMT)

Drodzy Widzowie konto e-mail,

Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomosci do wszystkich na nasze konto poczty
owners.As pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie jest rzeprowadzenie uslugi aktualizacji dla
naszej bazy i e-mail centrum konta. Jestesmy usuniecie wszystkich niewykorzystanych
konto poczty internetowej, aby utworzyc wiecej miejsca dla nowych kont.

Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby ontynuowac korzystanie z naszych uslug, które sa
wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

Aby zakocczyc potwierdzenia konta za pierwszy kwartal 2012 r., Jestes dpowiedziec na te
wiadomosc natychmiast i wprowadz dane swojego konta w wymienionych ponizej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa uzytkownika: . ..............
E-mail :..................................
Haslo: .. ...............................
Potwierdz haslo :...................
Data urodzenia: ....................

Wazne * Proszc podac wszystkie te informacje kompletnie i prawidlowo w przeciwnym razie
ze wzgledów bezpieczenstwa byc moze bedziemy musieli zamknac temporarily.We konto poczty
dziekuje za szybkie zajecie sie ta matter.Please zrozumiec, ze jest to srodek
bezpieczenstwa przeznaczonych do ochrony uzytkowników i konta poczty internetowej.
Przepraszamy za wszelkie niedogodnosci.